1 Sara:

skriven

Det bästa som hände i somras var helt klart när jag var på Hawaii :) Själv?

2 Ellenschutz:

skriven

sv; den blev avbruten pga för få anmälda..

3 Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!:

skriven

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

4 Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!:

skriven

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

5 Viktoria:

skriven

Sv; Jag med mig äre bara bra! :)

Kram

6 Evelin o Malin:

skriven

Hejsan :) kika gärna in på vår blogg :D

7 I.S:

skriven

Haft en bra dag? :)

8 sofia:

skriven

Tack :))



Jaduu, alla dagar man har varit me kompisarna, konfa lägret dusj? :)

9 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

skriven

jag har inte gjort mycket bra i sommar alls :D

10 Chriis:

skriven

Sv: sett eric saade live :D sj? :)

11 a' photography ♥:

skriven

svar: nja det vet jag inte, sj?

12 Barnens Hjältar:

skriven

Jotack, jag har haft en bra vecka jag med :-)

Ha det fint!

13 Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!:

skriven

det är toppen med mig :D

14 MyzaaN:

skriven

glöm inte spana in min tävling där 10 st vinner vars en face cleanser från Stockholmsgruppen kram

15 soffie:

skriven

cool bh hoppas du vinner

16 Anonym:

skriven

jättekul att du är med och tävlar om grymma priser på min blogg, lycka till :D

kram!

17 elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥:

skriven

SV: när ja va i stockholm med sally och sen när jag åkte till bulgarien , durå?:D

18 MADDES:

skriven

tack så mycket

19 Nathalie:

skriven

tack<3

20 ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

skriven

att jag fick se paramore live :Dahah sj?

21 julia:

skriven

sv; Så lite så!

Det bästa var väl allt standhäng med vännerna, sena ute kvällar osv. Och turkiet så klart! Själv? :)

22 Guevacci - Blog of Awesomeness!:

skriven

gotland såklart :D sj då?

23 SOFIA:

skriven

Har själv en och den är toppen. Hoppas du får en fin Tisdag! KRAM

24 vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: kul att du är med och tävlar om laptopfodralet:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

25 vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;))

26 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

hittat underbaraste pojkvänen! :)

själv?

27 t h a i p i n n e n ♥:

skriven

sv; tack så mkt ! den kommer från gina men är typ 2 år gammal ;o

28 Cajsa:

skriven

niiice! :D

29 JOSEFINE CHRISTIANSSON:

skriven

SVAR; tack ska du ha!



Det bästa från sommaren är nog gohiacup i göteborg, då hade jag skit kul! självdå ? :) kram

30 amanda:

skriven

Hej allt bra? :)

31 Viktoria:

skriven

Nu har jag en liten frågestund på min blogg! Gå in och ställ en fråga vett ja! ;)

http://viktoriabberg.blogg.se/2011/august/lisa.html

Kram!

32 LIENE:

skriven

sv: Det var nog att se Harry Potter på bio och åka till Jönköping.



Bra tävling:)

33 Anonym:

skriven

vill tipsa om en tävling i min blogg där du kan vinna ett presentkort på 250:- stt köpa smycken, smink eller underkläder för. Här är länken: http://beautyboxen.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfri-vara-varde-250-.html

ha en trevlig kväll!

34 Emma:

skriven

Jadu, Riga var jätte roligt :)

men ska faktiskt iväg igen på måndag och den resan lär bli ännu roligare!

roligaste på din sommar då? :)

35 HANNA:

skriven

shobrä!

du är med i en av mina tävlingar och det är lite info som jag vill att alla ska veta, har rablat upp dem i ett videoinlägg.

Skulle va jättebra om du kollar, just för att slippa onödiga frågor! Du hittar det här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/videoinlagg-till-alla-som-ar-med-i-mina-tavl.html

36 Louise:

skriven

det bästa med sommaren var turkiet resan sjdå? :)

37 BELLY ♥:

skriven

Sv: hmmm, har inte hänt så mkt här men de är ju atlltid kul att bada och äta glass! :D själv?

38 Felicia Ohlausson:

skriven

var med och delta i dagens blogg och ta del av ca: 100 läsare! :)

http://fotokobran.blogg.se/2011/august/dras-i-overmorgon.html#comment



varför inte tävla i min tävling också, du får välja valfritt smycke! :)

http://fotokobran.blogg.se/2011/august/taavling.html#comment

39 jasmine:

skriven

Hej, du!

Gillar du musik? Isåfall tycker jag att du ska ta dig tid och kolla in mina covers som jag har gjort på låtarna 'Beautiful' 'Du är allt' och 'Big big World' med Christina Aguilera,Sonja Aldén och Emilia!



Och du får JÄTTEGÄRNA säga vad du tycker! Det är första gången jag sjunger andras låtar så..



Beautiful : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/september/jasmine-beautiful-cover.html#comment



Du är allt : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/september/jasminegarnold-du-ar-allt-cover.html#comment



Big Big World (min nyaste cover) : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/september/jasminegarnold-big-big-world-cover.html#comment



Förlåt om jag störde, och om du inte gillar såna här kommentarer! Hoppas du får en fortsatt bra kväll :) / http://jasmineofsweden.blogg.se :D

En sak till, följa varandra på bloglovin kanske? :)

Kommentera här: