Provar att vara lite hälsosam




Eftersom att jag häromdagen fick världens chock när jag ställde mig på vågen så kände jag att jag var tvungen att göra något åt saken! Inte för jag menar att jag är tjock för det är jag inte, men när man väger 6-7 kg mer än vad man är van att väga så är det något som inte är rätt. Så jag funderade lite och nu har jag bestämt mig för att ändra på dem kilona igen. Klart att vikten hela tiden varierar men inte så mycket i alla fall. Nu är jag i alla fall runt 5 kg ifrån vad jag ska väga så det är lite kvar, och jag som är världens gottegris!!



//Maria
1 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

Allt bra idag? :)

2 Cajsa:

skriven

ah ok...

3 Angelina:

skriven

Jätte fin blogg! :)

4 MADDISENJ:

skriven

Hoppas du får en fin kväll

5 HANNA:

skriven

sv: hehe :)

6 Felicia Aulén ♥:

skriven

Gick tillbaks till min gamla blogg feliciaaulen.blogg.se och såg att du kommenterat den, har nu startat upp den nya på riktigt. ÄR ÄNTLIGEN TILLBAKS så du får gärna spana in den, nej det är ingen nödvändighet att flörta! räcker om du kollar haha (a' dåliga skämt är väl awesome?

7 Jonny Sjöström:

skriven

VA,Herregud träffade dig ju nyligen å du såg ju perfekt ut som vanligt å välmående+ett piggt å allert utseende.

8 Friida:

skriven

haha ååh då är vi tvåå ! måste oxå börja vara med hälsosam!

haha summer 2012 ! :D

Kommentera här: