Jobbdagen är över

Idag jobbade ju jag mellan 9.00 - 15.00 :) Det var verkligen hur kul som helst! Jobbade ju nämligen på ett café i stan. Däremot fick jag inte stå i kassan, fixa mackorna eller göra glass eftersom det var min första dag idag. Men jag är supernöjd och han jag jobbade hos verkar också jättenöjd - 400 kr rikare blev man efter denna roliga jobbdag :D
Jag fick torka bord, hämta disk, fixa med disken, göra kaffet, fylla på drickorna med mera. Tiden gick jättesnabbt verkligen men nu är jag helt slut med min dumma förkylning..

Så ikväll blir det att ta det lugnt, kolla någon film och försöka bli frisk :)


Vad har ni för filmtips?



//Maria
1 PernillaOhlsson:

skriven

SV; om dans grejen. ;)

2 DOLLY:

skriven

tack så mkt



new yorker e den ifrån

3 PernillaOhlsson:

skriven

SV; haha va bra ;) men måste man vara med på uppvisningar då??

4 T I F F Y j ':

skriven

Sv: Paaarty :)

5 Pygmépuffen som älskar att fota ♥:

skriven

svar: okej, najs :)

va göru? :D

6 a:

skriven

sv; yes :D

7 Malin - En musikblogg:

skriven

Filmen Skicka vidare är bra :)

8 angelica; photo&FASHION ♥:

skriven

ah jag med:)

9 Ellen Schutz:

skriven

sv; okej :)

10 Malin & Amelie:

skriven

sv: japps de eh ju de :D Händer sen ?:D

11 A ♥:

skriven

SV: Jennifer's body? :)

12 krle:

skriven

Hej,

Trevlig valborg, ska du ut ikväll festa eller nåt annat ?

//krle

13 Anonym:

skriven

Hej, nu är månadens blogg utsedd! Kolla in om de blev du, annars har du en ny chans nästa månad :) Kramar från www.somethingyoulike.blogg.se



Vem som blev månadensblogg ser du i menyn!

14 Barnens Hjältar:

skriven

Vi har varit iväg i Slottsskogen men det var grymt mycket folk så vi stannade inte så länge.

15 M E R E I:

skriven

- Hoppas du får en bra valborg :)!

16 Sara:

skriven

Kul att det gick bra på jobbet :)

17 MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!:

skriven

sv: Åh tack :D

18 MATILDA ROSQVIST 13 ÅR:

skriven

ja verkligen :P

19 hanna ♥:

skriven

blev att träffa folk och lite sånt :)

20 Natalie Skogman:

skriven

Hej! Jag har märkt att mina läsare har börjat rasa och jag har fått ett tips om att jag ska börja tipsa andra för att få upp dem igen.



Skulle du vilja gå in på min blogg och se om den intresserar dig? Om inte kan du väl säga varför och vad jag kan förbättra? Skulle vara tacksam för ett svar från dig! :)



//Puss och kram från Natalie "Nekopig" Skogman

21 Fanni:

skriven

Vilket cafe är det du povjobbar på?:D:D

22 Tova:

skriven

Nu är finalisterna på dagens blogg utsedda! Om du inte är någon av dom kan du ändå rösta på din favorit!



KRAM

23 jonna:

skriven

jag tävlar i friidrott, så det har jag gjort i tranås! :) dansarna var jätteduktiga!

24 amanda:

skriven

sv: kompisar, själv då? :)

25 SANNA:

skriven

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

26 hanna ♥:

skriven

vinnarna av helgens blogg har fått sin länkning i min meny nu, kolla ifall det blev du! :)

27 johanna:

skriven

- tack! :D Den är från HM, men jag köpte den på rea så den finns förmodligen inte kvar xD

28 sofia:

skriven

är tvungen att svara på din kommentar här, för de kom int upp ngt inlägg för mig? :o



Svar: jodåå de kan det vara!

Nå de blir skolan, och en vara me en kompis, dusj? :D

Kommentera här: