Hunnit se en hel del film

Haha, eftersom jag varit sjuk flera dagar och bara legat hemma och segat har jag ju hunnit se en hel del filmer :P

Här är några av dom:



Har förmodligen glömt någon men det var ju nästan alla i alla fall :)


//Maria
1 Angelica Lindh:

skriven

Okej det låter faktiskt jätte mysigt :) för det behöver ju faktiskt inte vara värsta stora festen bara för att de är nyår ^^

Jo den är ju sjukt hemsk samtidigt som den är sjukt bra!!

2 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: du får se det imorgon sötis :D

3 nina - träningsryttare:

skriven

sv; jag har precis lagt till dig :)

4 Angelica Lindh:

skriven

Jadå det blir det nog :)

5 Alexandra:

skriven

Aaa men de är ju för att vi är bäst ;) Plus att vi alltid gör nåt bra av situationen^^ Pöss <3

6 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: hihi ja hon är grymt duktig :D

7 emelie andersson:

skriven

sådär, tack så mkt för att du ställde upp i min frågestund! nu är alla svar inne på min blogg så just du kan kolla upp dina svar som du ville ha och sen hoppas jag att du blev nöjd med dem!

// Kramisar emelie

8 emelie andersson:

skriven

sådär, tack så mkt för att du ställde upp i min frågestund! nu är alla svar inne på min blogg så just du kan kolla upp dina svar som du ville ha och sen hoppas jag att du blev nöjd med dem!

// Kramisar emelie

9 emelie andersson:

skriven

sådär, tack så mkt för att du ställde upp i min frågestund! nu är alla svar inne på min blogg så just du kan kolla upp dina svar som du ville ha och sen hoppas jag att du blev nöjd med dem!

// Kramisar emelie

10 Nathalie:

skriven

vi e både tjejer o killar:)

Vad har varit det bästa med 2010?:D svara här:

http://liborius.blogg.se/2010/december/basta-med-2010.html#comment

11 liindblaads:

skriven

Taack så mkt :)



ahh nee jag ska bara vara hemma och äta gott och dricka gott )

Kommentera här: